Bodypump

Nu har jag testat mitt första pass på SATS. Det blev Bodypump, eftersom de har Les Mills pass så var det inga stora nyheter. Blir dock inte superpeppad av det nya passet men det funkar. Jag kände mig hyffsat stark ändå trots långt uppehåll. Tror dock att träningsvärken i helgen kommer att vara olidlig, speciellt mina ben har fått jobba stenhårt denna vecka. Jag går ofta från 0 till 100 när det gäller att komma igång med träningen igen. Än så länge känns det riktigt bra och jag är peppad på att komma igång ordentligt nu. Gäller att köra på nu när peppen infinner sig. Imorgon ska jag ta det lugnt, det kan eventuellt bli en powerwalk/jogg efter jobbet om kroppen känns bra annars ska den få nöja sig med vardagsmotion och sen vila till på lördag.
Idag var jag en pink lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0