After Bodypump

Efter pumpen kände jag mig jättestel också var det så fint väder så jag snörade på mig löparskorna för att gå en promenad och mjuka upp musklerna. Jag passade även på att testa Runkeeper på Iphonen, vet dock inte riktigt vad jag tycker om detta, bra att kunna se hur långt man gått osv iaf, sen råkade jag givetvis radera allt eller så finns det sparat någonstans där jag inte fattar vart det är :)
Hursomhelst så ringde Cissi när jag var på Gärdet och ville ha sällskap till kvällsfika, självklart ställer jag upp på det. Sammanlagt blev det 1h promenad, inte fy skam efter 1h Bodypump.
Det är så härligt med fint väder för min energi maxas till tusen.
Passa på att ta tillvara på de fina sommarkvällarna även om ni jobbar om dagarna.
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0