AAARGH

Alltså, ikväll var jag på ett kasst spinningpass.
Eller ja, kanske inte passet det var fel på utan instruktören.
Det är sällan jag blir så irri som jag blev men han pratade och pratade en massa strunt samt att han i slutet skrek som en galning så att jag trodde mina öron skulle trilla av.
Nää jag gillade ingenting med vad han gjorde eller sa.
Som tur är så är spinning alltid bra träning bara man själv kör på järnet. Jag använde min irritation och bara tokcyklade. Benen var helt skakiga efteråt.
Jag fick med mig en hel del adrenalin så det blev en timmes promenad efteråt, riktigt skönt ute faktiskt.
Jag gick på Gärdet och kikade på Cirkusen som befinner sig där i typ 2 veckor.
Gigantiskt tält.
Nu blir det avkoppling med film och sen sömn.
Cirkus Scott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0