Vårruset 2011

Vi i tjejgänget har tidigare pratat om att anmäla oss till vårruset. (http://www.varruset.se/start/)
Jag hoppas det blir av för det vore roligt.
Jag joggade ju i måndags men har sedan dess haft fruktansvärt ont i vaderna.
Idag har det börjat ge med sig så funderar på en joggingtur imorgon igen.
Vore kul att ha ett mål med löpningen även om jag vet att jag inte kan satsa helt på löpning på grund av mina vader. Jag kan inte styra över hur ofta jag kan springa utan det är vaderna som bestämmer det, sorgligt men sant. Jag skulle gärna också springa andra lopp någongång, det får bli när jag flyttat till huvudstaden vilket jag hoppas på att göra inom detta år.
Ska du springa något lopp detta år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0