Jag är vad jag äter?

Alltså är jag en ICA-Maxikorv just nu.
Åååh ingen bra matdag idag heller.
Lite lunch klockan 11 och sen ingenting föränn en korv på Maxi ca 17.00 eller nåt sånt.
Och nu mår jag fortfarande illa av den där j*vla korven, heelt ovärt.
Längtar till nästa vecka då jag inte ska jobba utan plugga och därmed äta ordentligt och också orka mer och må bra. Om inte jag sköter maten och äter mina mål med ca 3h mellanrum (mellis osv) fungerar jag inte riktigt som jag ska.
Angående dagens träning så blev det ingen dans. Åkte och handlade efter jobbet och sen blev det en liten promenad och sen var klockan 19.30 och hockeyn hade redan börjat. Ibland hinner man verkligen inget.
Promenade var i alla fall guld, prata av sig lite med en god vän gör mycket för vardagen.
Nu, åter till hockeyn också ska jag försöka trycka i mig lite kvällsfika så att illamåendet kanske går över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0