Friluftsdag

Hej på er!
Klockan är nu 22.00 på en lördagkväll och jag överväger att sova.
Idag har vi varit ute och grillat på ett litet berg som heter Markberget.
Min morbror har en stuga där så vi har grillat hamburgare, åkt bob, skoter osv osv.
Mycket trevligt. (Glömde tyvärr kameran i Umeå så blev inga bilder)
Jag har inte tränat något idag så dagens skörd av steg blev vardagsmotion, skrapade ihop fler än igår i alla fall, tack vare att vi gick en hel del när vi var ute.
Nu är jag helt slut och mår lite illa, måste sova alltså.
Godnatt
Dagens steg: 14496



Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mysigt, jag hade också velat vara med på markberget :) Duktig du är med träningen!

2011-04-03 @ 09:17:07
URL: http://joolindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0