Dagens steg

Idag hade jag värdelösa byxor som inte ville att jag skulle använda stegräknare, tappade den alltså typ varje halvtimme. Som tur var så hände inget med den, verkar vara lite stöttålig som tur är :) Ska jag alltså behöva anpassa kläder nu efter den här stegräknare!? ;D

Dagens steg: 18501.

Steg: 10451
Distans: 6,8 km
Aktivitet: Tid: Omvandlat till:
Löpning - 10 km/h 35 min 8050 steg 5,2 km 321 kcal
Totalt 35 min 8050 steg 5,2 km 321 kcal

Förresten så vann jag förra veckans stegtävling, JIPPI :)
Jag vann 1000 extra steg, jag lägger in de imorgon.
Tror dock jag måste kämpa extra hårt denna vecka för min motståndare har rivstartat veckan och leder just nu efter denna måndag. Det är superpeppande att tävla i steg måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Keron

Så man får även bonus för löpning, där stegen faktiskt räknas?

2011-04-05 @ 06:28:40
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0