Core + spinning

Idag blev det "vanliga" onsdagsträningen.
Core i 30 minuter och spinning i 40 minuter.
Just detta spinningpass är det jobbigaste jag vet. Sjukt bra upplägg och stenhårt rakt igenom.
Jag var i princip spyfärdig då vi var klara.
Min uppladdning var riktigt dålig eftersom det blev jättelite lunch på jobbet kl. 11.00 (hann helt enkelt inte äta så mycket för barnen krävde min hjälp) sen blev det enbart en frukt innan träningen och därifrån kom jag hem kl. 18.00.
Fy bubblan, inte konstigt jag mådde illa. Inte alltid ultimat att vara "dagisfröken" har jag märkt.
Jag känner mig rätt sliten i kroppen allmänt, känner att förkylningen fortfarande ligger och lurar.
Jag ska prioritera sömn istället för morgonpromenader tills jag känner mig bättre.
Summan av dagens träning var iaf riktigt bra, kunde ta ut mig maximalt och då är jag nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0