Stark i benen, svag i bålen?

Trots träningsvärk i benen så kände jag mig stark på spinningen. Vi körde på riktigt bra i 40 minuter, ibland trodde jag att jag skulle dö men det hör ju till :)

Efter spinningen hade vi väntetid på en halvtimme tills coren började, då gick vi en sväng till gymmet och körde fisketävling. Jajamensan ni läste rätt, på roddmaskinerna finns det ett program då man tävlar med en fisk och försöker ta så mycket poäng som möjligt, riktigt bra att få tänka på att ta poäng istället för att tänka på den där jäkla roddmaskinen. Bra uppfinning!  Sen körde vi lite insida lår i en maskin. Det har jag aldrig någonsin gjort förut, kan tänka mig att det känns imorgon trots att vi bara körde 3 * 10 repetitioner.

Corepasset gick sådär. Kände mig rätt svag men tror det har mycket att göra med att kroppen värkte så mycket sen gårdagens Bodypump, mer Core får det bli framöver för nog ska jag orka bättre än idag.

Det var dagens dos av Iksu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0