Såååå typiskt!

Jag har länge velat utbilda mig till spinninginstruktör.
Vore så himla skoj att få instruera och peppa på cykeln.
Iksu brukar hålla utbildningar så jag har gått och väntat.

Nu visar det sig att de ska hålla en utbildning i höst. Hade varit perfekt eftersom jag nu har pengar efter sommarjobbet osv. MEN det är självklart när jag är på Nya Zeeland.
Det gör mig irriterad, jag vill så himla gärna gå utbildningen och det är ett förmånligt pris och enkelt när det är i min stad.

Jaja, en vacker dag så ska mina instruktörsdrömmar gå i uppfyllelse.

Är det något för dig?
Läs mer här: http://www.iksu.se/2010/09/20/cykelinstruktorsutbildning/#more-5882


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0