Resfeber

Om exakt tre veckor så har min resa börjat mot Nya Zeeland.
Jag kan inte fatta att jag ska vara borta i 2 månader och bara ha det bra.
Självklart blir det en hel del slit med praktik och examensarbete men det blir i alla fall mycket semester, äventyr och nya upplevelser. Helt galet roligt känns det men samtidigt väldigt pirrigt.

Just nu har jag lite matpanik, vill som hinna äta allt innan jag åker iväg för är "rädd" att maten inte faller mig i smaken, även om jag är en sådan som äter det mesta...
Just nu bryr jag mig alltså inte så mycket om vad jag äter här hemma, onyttigt eller nyttigt, struntsamma bara det är gott.

Kommer bli min livs resa :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Guu, va spännande! Så himla coolt att åka till New Zeeland två månader. Hoppas det blir en riktig toppenresa! :)

2010-09-15 @ 08:10:15
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0