Onsdagsträning

Nu har jag tänkt ut vad jag ska ta mig an imorgon.
Det blir först och främst löpband. 5 km ska jag ta mig, ingen tidspress men känner jag mig själv så blir det många spurter bara för att ta sig fram de där kilometrarna och få det överstökat så snabbt som möjligt. (Jag och löpning är inte bästa vänner).
Sedan ska jag ta mig an gymmet.
Det blir två stycken benövningar, framsida lår och baksida lår/rumpa.
Sedan har jag kommit på att jag ska göra minst 5 stycken olika magövningar.

Sedan vet jag inte hur mycket mer jag hinner men rygg och axlar skulle också behöva en omgång så om jag får tid över så blir det prioritet på de musklerna.

Egentligen så brukar jag inte gilla gymmet så mycket men har ett litet flow nu.
Känner att jag blir starkare och då är det ju alltid kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0