Nu så...

...det där med mobilblogg var inte min grej.
Tog typ en halvtimme för mig att lyckas med de där små orden jag lyckades peta dit. Dock var det något som inte riktigt funkade som det skulle men ändå, teknikens under har aldrig varit min grej.
Vi kör på hederliga datorbloggandet hädanefter.


Pumpen idag gick hyffsat. Kunde öka lite mer i vikter denna gång men kände mig lite negativ under passets gång ändå. Det sliter så jäkla mycket på kroppen känner jag när det har gått ett tag in i låten och kroppen blir trött, då orkar jag inte alltid hålla uppe tekniken och det sliter mer än vad det gör nytta känns det som. Samtidigt så blir det ju bättre för varje gång så jag ska kanske inte ge upp hoppet ännu. Men gymmet känns helt klart mest lockande i styrketräningsväg just nu. Jag tror även att det nuvarande passet gör sitt i min negativa inställning, det är samma pass som innan sommaren så inte underligt att jag är less. Till veckan kommer en ny release så jag ska ge den en chans. Bra låtar gör mycket för mitt träningshumör.

Nu ska jag se Biggest loser Sverige på tv4play sen är det sova som gäller.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0