Mjölksyra!

Hejhopp!
Spinningen idag var en riktig genomkörare.
Jag fick mjölksyra flera gånger men lyckades köra på ändå.
Det är väl då träningen ger som bäst?
Riktigt jobbigt och roligt pass som jag absolut kan tänka mig gå på igen.

På gymmet blev det bröst samt lite biceps och triceps. Inte den mest effektivaste träningsstunden i mitt liv men det tänker jag ta igen imorgon då jag ska tillbringa en längre stund på gymmet och hinna gå igenom flera muskelgrupper. Vad det blir får ni veta senare.

Hejsvejs för en stund...


En annan typ av mjölksyraträning för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Kul! Jag ska prova spinning imorgon för första gången ':)

2010-09-14 @ 20:41:28
URL: http://maliniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0