Jag har lurat tröttheten

Tog på mig träningskläderna innan middagen för att komma i lite träningspepp. Har lyssnat på lite bra musik och nu jäklar vägrar jag vara trött något mer.
Just måndagar kan vara slitiga och det kan vara tungt att komma iväg på träning men det är just då det är som viktigast att bara släpa sig till passet, gymmet, runt elljusspåret, promenadslingan eller vad det nu kan vara. Det är på måndagar vi lägger ribban för hela veckans träning.

Jag tänker ta i till max ikväll och lägga ribban högt för veckans träning.
Gör det du också!


Ikväll gör jag reklam för bästa Byske Havsbad och jag laddar upp med:


Kommentarer
Postat av: Maya

jag brukar oxå ladda upp till den låten, den är gryyym! :D

2010-09-13 @ 22:31:26
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0