Ingenting alls!

Katastrofmåndag. (på många sätt och vis)
Idag har jag pluggat från klockan 11.00 - 23.00.
Med en timmes paus för Biggest loser samt matpauser.
Det blev med andra ord ingen träning idag. Missade veckans bästa spinningpass, nästan så jag vill gråta en skvätt så tråkigt känns det. Måste måste dit nästa måndag.

Och imorgon vette tusan hur det blir heller, är bortbjuden på middag och fullt upp med skola hela dagen. Men sen så startar exjobbsarbete och då styr jag och min kompanjon själva över tiderna så då ska jag minsann hinna med att träna också. Ett löfte till mig själv!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ojojoj, pluggning till max verkligen! Hoppas du pluggar något som är riktigt intressant :) Du kanske kan rekommendera något inför framtiden? Jag har under de senaste 10 åren varit väldigt insnöad på att bli läkare, men vem vet, kanske finns något ännu roligare? :)

2010-09-21 @ 21:46:51
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0