Igår & idag

Det blev inget gym igår men såklart blev det spinning. Innan passet fick vi välja om det skulle bli "tjo och tjim schlagerpass" eller "backpass med jävlaranamma". Jag var sugen på schlagern men majoritet röstade på det andra passet. Det var inte fy skam, riktigt tungt pass och perfekt start på helgen.
Efter träningen blev det Sushi med finaste vännerna, jättetrevlig kväll.

Imorse såg traskade jag iväg till Iksu för att köra Stepmuskel(!), var jättelängesen jag var på step så det var riktigt kul. Ett superroligt pass som dessutom var mycket krävande och tungt. Mer step framöver måste det bli.
Efter det passet så var det dags för 90-talsspinning. De 10 bästa låtarna från 90-talet (diskoklassiker mestadels) enligt instruktören. Det var ett fartfyllt pass och jag var helt slutkörd när vi gick i mål.

Vilken kanonstart på lördagen, hur bra som helst känner jag mig!

Nu sitter jag och lyssnar på lite klassiker från alla möjliga årtal, en låt jag saknade på spinningen som skulle ha gett mig en liten extra push är:



Nr 1 på spinningen var:



På lördag om två veckor är det 80-tal som gäller, kan bli riktigt skoj det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0