Igår

Det blev att skynda iväg till Bodypumpen igår.
Jag hade glömt mitt Iksukort hemma så jag fick charma mig till en plats och sen så fick jag skynda därifrån innan sista låten för att hinna på vidare äventyr. Trots all stress så blev det ett riktigt bra pass, det var några låtar från den nya releasen och det kändes bra. Mina ben skakade efter benlåten och sedan resten av passet. När jag idag skulle ta mig upp tre trappor så kändes det rejält i låren, yey jag gillar träningsvärk!

Kvällen spenderades i goda vänners sällskap och det kunde inte ha blivit bättre.
Jag har de finaste vännerna på denna jord :)

Nu är det plugg på skolan som gäller och resten av dagen tar jag som den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0