Gymmet

Jag kom inte iväg i tid imorse så blev inte så mycket träning som jag hade tänkt mig men det var nog lika bra egentligen för jag är ganska sliten i kroppen efter den här veckans träning.
Det blev uppvärmning på Crosstrainern i 10 minuter.
Sedan körde jag bröst i maskin, bicpes och triceps med både hantlar och i maskin samt min favorit magövning då man använder en liten boll att lägga bakom ryggen och sen så ska man hålla upp ett ben och göra både raka och sneda situps. Låter krångligt men är mycket, mycket bra.

Det fick duga för dagen, jag ser det som ett litet återhämtningspass för idag skulle jag nog egentligen ha vilat.
Imorgon ska jag vila helt och håller från träning i alla fall, då har jag uppdraget att vara barnvakt.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Maya

Vilken duktig och flitig bloggerska du är Idan! :) Riktigt inspirerande att läsa din blogg.



Idag har t o m jag gjort ett inlägg om träning på min blogg

2010-09-09 @ 19:06:25
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0