Förebilder

Imorse när jag var på gymmet så gick det förbi ett riktigt bekant ansikte, närmare bestämt Anja Pärson. Vilken tjej. Hon är stark som en oxe och hon verkar som en superbra och trevlig människa. Jag såg i somras en intervju med henne på tv där hon pratade om att hon tidigare varit väldigt missnöjd med sitt utseende och sina grova ben men att hon nu lyckats vända på tankarna och istället tänkte vilka superben hon har som kan åka skidor så bra och att hon är bra precis som hon är. Det kändes äkta och ärligt när hon pratade.
Anja känns som en riktigt bra förebild.

Att jag kände min ynkligast i världen med mina små benövningar låter jag passera förbi som en vindpust....

Anja är cool!


Bild från akaskidor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0