Cykelirritation

Godkväll!

Träningen idag gick sådär. Corepasset var som vanligt väldigt bra. Kanske inte mitt favvo av alla releaser men det är ju en bra genomkörare för bålen.

Spinningen däremot var ingen höjdare och det pga. cykeln.
Den var kass (jag lovar). Går inte att förklara hur den var men någonting stod inte rätt till iaf. Riktigt irriterande och jag ville inte byta cykel när vi redan kört igång utan tjurade kvar på samma, får skylla mig själv då.
Blev ju såklart ändå ett jobbigt och givande pass för kroppen men ändå inte riktigt fullt ut för när vi stod upp så slog den som dubbelslag eller vad man ska säga. Haha går verkligen inte att förklara.

Dagens positiva var iaf träningssällskapet, supertrevligt!
Kvällen med var såklart klockren också. (Mycket Byskesnack)

Imorgon är det Zumba som gäller, Weehoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0