This is it

Nu är måndagen i princip slut och det är bara att invänta tisdagmorgon och min drömresa!
Kl 10.00 går planet från Umeå flygplats.
Jag tänker skriva om resan på resdagboken.se så sök på Idmi så hittar ni den.
Detta ska fortsättningsvis få vara en träningsblogg även om det självklart kommer bli resinslag också. Men håller jag mig till att träningsblogga så krävs ju träning där nere för ni vill ju fortsätta ha en grym träningsblogg, eller hur?  Jag hoppas att hitta någon skön promenad/löparslinga...såg ut på kartan som att det finns en stor park i närheten av där vi bor så någonting ska vi nog kunna hitta på.

LesMills härstammar ju även från Auckland så kanske, kanske man kan testa något pass.

Nu ska jag se om jag kan få lite skönhetssömn eller om jag ska ligga vaken och ha resfeber hela natten.
Godnatt.

Kommentera gärna om ni vill att jag fortsätter med träningsinlägg eller om ni hellre ser mer resinlägg? Jag tror ju det blir en kombo av allt...


En vy över min kommande hemstad ;)

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag röstar för blandat rese och träning. Men just nu är jag såklart mest peppad på att höra om din resa. Hoppas ni får det gryyyymt bra! Vilken upplevelse!!

2010-10-05 @ 20:41:03
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Maj

Hoppas du får en bra resa! =) Lycka till !!

2010-10-21 @ 10:33:54
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0