Yey!

Ni vet den där känslan när man verkligen inte orkar träna men man släpar sig till passet bara för att man har bestämt träff med en kompis. Den känslan hade jag idag, var riktigt trött och seg inför pumpen men jag och Linnea ville ändå vara lite hurtiga denna tisdag.

Det var ett slitsamt pass, vägrade ta mindre vikter än vanligt utan körde på utan att tänka på hur trött jag var. Det lönade sig.

Känslan efteråt är värd varenda svettdroppe och varenda muskelkrampning.
Vi kände oss typ bäst i världen, haha eller något sånt :)
Bra jobbat till mig och Linnea.

Nu blir det havregrynsgröt och ett kokt ägg. Standardmiddag här i hushållet men så gott :)

Ska behålla yey-känslan resten av kvällen!


Jag och Linnea var ganska grymma år 2008 också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0