Torsdagar?

Varför finns det inget pass på torsdagar som jag tycker känns roligt att gå på.
Det har alltid varit problematiskt att hitta bra pass på just torsdagar.
Jag fattar inte varför, de andra dagarna har jag ofta svårt att välja eftersom det är flera pass jag då vill gå på. Kanske är ett tecken till mig att ta det lugnt och bli fri från min retande hals.

Det blev en liten promenad i solen på förmiddagen.
Riktigt varmt ute idag, ryssvärmen som kommit eller?! :)

Får se vad kvällen bjuder på, ryktades om brännboll!


Kommentarer
Postat av: Pia

Du vet, man ska ju ha minst en vilodag i veckan också... kanske det är det torsdagarna försöker berätta för dig? ;)

2010-05-13 @ 21:04:48
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Det har du rätt i Pia, har blivit så de senaste veckorna tror jag. Igår blev det vilodag i veckan så kände för att aktivera mig idag men tror nog att torsdagar får bli vilodag framöver.

2010-05-13 @ 21:22:46
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0