Tentatider

Anledningen till bloggtorkan är den sjuka mängden plugg som ligger på mina axlar.
Redovisning imorgon, pjuuuh hejdå grupparbetet.
Tenta om en vecka och två böcker att läsa och uppfatta allt det viktiga ur.
Brännbollsyran i helgen.

Har varit heldagar på skolan hela veckan men har lyckats klämma in träning ändå.
Det är viktigt för mig att träna även fast det är fullt upp, annars orkar jag inte läsa och hålla fokus på det jag ska.
Igår var det sista beachpasset innan sommar. Kombipass med spinning och pump med sommarlåtar och sjukt bra stämning som alltid!  Idag blev det spinning55, helt död i benen är jag just nu.

Tyvärr så kommer bloggtorkan att fortsätta en vecka om jag får gissa.
Jag ska göra allt i min makt för att klara tentan och samtidigt ha en rolig brännbollsyra.



En helt vanlig dag på yran - 09.

So long babes!


Kommentarer
Postat av: Maya

Ååhh Yran!

2010-05-27 @ 20:21:59
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0