Spinning55

Idag när jag kom till IKSU så var cykelpasset ändrat från 70 till 55 minuter.
Gjorde inte så mycket för det var ett riktigt bra pass jag,Sandra och Anton var på.
Full fart hela vägen och det blev lite mjölksyra träning där på slutet.
Jag är ju en sådan som gillar när det träningen gör lite ont så var kanon :)

När jag kom hem kände jag att bålen behövde aktiveras lite så det fick bli lite hemmaträning.

Ryggträning till Rihanna - Umbrella
Magträning till Ola - Unstoppable
Plankan och sidoplankan samt armhävningar till Black eyed peas - Imma be.

Det kändes på spinningen att det var måndag efter vilohelg. Ganska segt men samtidigt skönt att kunna pressa benen till max utan att träningsvärk skulle förstöra!

Känns som att detta kan bli en riktigt bra träningsvecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0