Pump it!

Jag och Linnea sticker på pump.
Det får bära eller brista!

Kom precis på att jag inte ätit någon mat idag.
Blev så konstigt att sova halva dagen efter fågelskådningen och typ äta frukost klockan 5 på morgonen. En väldigt avig och annorlunda dag. Som tur var gjorde jag en god sallad igår som det fanns kvar rester av så nu är jag laddad för ett styrkepass. Jag ignorerar min svullna hals.
Det kommer att gå!


Sallad med kycklingbitar, ananas, kidneybönor, gurka, tomat, rödlök, fetaost.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ett bra val att dra med mig, det gjorde vi bra.

Kan nästan inte röra mig, mina muskler blev så stora så dom är som i vägen...

2010-05-04 @ 17:17:58
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0