Lyxonsdag!

Det är alltid trevligt att sätta lite lyx på den annars så vardagliga tillvaron.
Det kan vara små saker som får mig att uppskatta vardagen lite extra.
Idag blev det en lyxlunch enligt mig, SUSHI!  Sjukt gott även om det inte var den bästa sushin i stan men ändå lyxigt på något vis. Jag gillar att äta sushi, mår alltid så bra på det även fast det är "lyxmat" för mig. Annars kan det lätt vara så att när man ska unna sig så äter jag massa onyttig, fet mat som bara får mig att må illa. Det problemet slipper man ju med sushi. Det gav mig ny energi så jag orkade med hela dagens plugg.

Ikväll ska jag mysa med mina fina vänner, det är också lyx!


Denna sushi är dock stans bästa enligt mig. Från Sagami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0