Fågelskådning

Imorse/inatt kl 03.15 steg jag upp för att bege mig mot skolan.
Vi har varit på fågelskådning mellan 04-07 imorse.
Eftersom vi har fågeltenta om en vecka så skulle vi lära oss en massa fåglar och deras läten. (Jag lovar, det är på universitetet jag går och inte högstadiet). Hursomhelst så var det inte så jättevärt, hörde en massa fåglar men de sjunger ju mest samtidigt allihopa så det är svårt att urskilja. Men vi hade ju i alla fall tur med vädret, solen steg upp men det var svinkallt. Tyvärr så har mina halsmandlar blivit väldigt stora, blir så direkt jag har frusit. Känns som att en dunderförkylning är påväg. Kan dock inte bestämma mig om jag ska skippa pumpen idag eller inte. Ibland kan man ju "träna bort förkylningen" och ibland bryter den ut rejält efter ett träningspass. Jag känner mig väldigt irriterad i alla fall, har ju redan varit både förkyld och magsjuk denna vår. Nu vill jag bara vara frisk och träna som vanligt och göra en massa skoj. 
Aja får se hur det artar sig, sticker på pump kl 16 om det känns hyffsat ok. Någon som hänger med?

Nu, dags för lite mer fågelplugg :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0