Bloggeri bloggera

Som jag tidigare nämnt så gillar jag tidningen Fitness magazine.
En skön blandning av allt möjligt.
Som den data-/träningsnörd jag är så gillar jag även att surfa runt i ämnet.
Har kikat runt på lite träningsbloggar ikväll, några som jag missat och inte ägnat någon sekund åt förut är de bloggar som finns på Fitness magazines hemsida. Bland annat så har flera av de som arbetar med tidningen blogg. Ni kan kika in på Chefredaktörens blogg HÄR och sedan klicka vidare till andra som verkar intressanta.

Det är just från bloggar jag hämtar mycket inspiration och pepp för min egen träning.
Jag kan tipsa om flera bra träningsbloggar en annan dag.

Nu är det läggdags, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0