Bad day!

Idag har jag haft en riktig tråkdag.
Ingenting har varit bra och jag blev hemma ännu en dag för att jag var yr och svimfärdig imorse. Måste vara nåt jäkla virus som satt sig i kroppen.
Jag blir alltid lite deppig när jag inte kan träna, min kropp är gjord för att röra på sig och mitt humör sviktar rejält när jag blir hemmavid om dagarna.

Min räddare i nöden kom dock i brevlådan.
Finaste, finaste Isa hade skickat post från Sydafrika med present i efterskott.
Ååååh så glad jag blev!
Nu känns allt bra igen och imorgon ska jag vara frisk och kry.
Jag har de finaste vännerna man kan önska sig.


Finaste örhängena och gulligaste kortet från bästa Isa! Tack :)

Nu är det slut på deppdagar i veckan, livet blir vad man gör det till så nu ska jag rycka upp mig och glädjas åt allt bra jag har i mitt liv! Helgen kommer väldigt lägligt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sara taggar till tusen för "hemliga orten" :)

2010-05-06 @ 21:10:50
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0