Välkomna!

Välkomna!

Äntligen har jag tagit tag i en dröm som länge funnits hos mig.
Att skapa en egen blogg om det jag värdesätter här i livet, att MÅ BRA!
Genom träning, kost, friluftsliv och mycket annat så når jag mitt mål.
Jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord i träningsväg.
Något recept här och där kommer säkert dyka upp, förhoppningsvis härliga utedagar nu på vårvintern osv osv.

Vem är jag då? Jag är en 22årig tjej (snart 23) som bor i Umeå.
När jag tränar så gör jag det på IKSU sportcenter. En fenomenal anläggning där det finns möjlighet att utöva väldigt många olika träningsformer. Min favorit är gruppträning såsom spinning, stepmuskel, core m.m. Det blir även några timmar på gymmet då och då.
Jag är en sådan person som provar på det mesta och gillar nya utmaningar. Det senaste som dykt upp på min favorit i träningsvärlden är Dynamic training. Ett intervallpass som är sjukt jobbigt men riktigt roligt :) Närmare förklaringar kommer dyka upp, det lovar jag.
Jag har ett litet mål att börja löpträna nu i vår också, har inte blivit mycket av den varan nu i vinter.

I övrigt så pluggar jag till lärare och läser just nu en kurs om Rörelse Idrott Kost och Hälsa. En mycket lärorik kurs som jag tänker delge er lite tips ifrån. Den handlar i huvudsak om hur vi ska arbeta med barnen i skolan men det skadar ju inte om vi vuxna tar del av dessa tips och lever ett sundare liv vi med. Barn gör ju inte som vi säger utan barn gör som vi gör :)

Jag hoppas du fått en liten bild av vem jag är och att ni blir nyfikna på att följa min nya blogg. Jag försöker att varje dag utföra någon typ av fysisk aktivitet så bloggen kommer att uppdateras dagligen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0