Trött men GLAD!

Blev kvar på jobbet till nästan 15.30 idag och min plan var att vara på IKSU kl 16.00 för att köra Dynamic training. Dumt nog hade jag ingen cykel så småsprang hem, bytte om och cyklade i ilfart till träningen. Kom in ganska exakt då passet började och körde ett gryyymt pass. Är så nöjd att jag inte mesade ur och stannade hemma bara för att det  blev stressigt.
Tänkte tusen gånger påvägen hem att jag kunde gå på något annat pass senare, typ spinning.
Tänkte sedan på hur himla bra träning Dynamic är och hur kul jag tycker det är.
Hade längtat i ungefär en vecka för att få gå dit.
Det var det som blev övervägande faktor och gjorde att jag faktiskt tog mit dit.
Glädjen som jag tycker det passet ger. Var nog extra glädje idag för att min lag vann sista finaltävlingen ;)

Absolut ett av mina bästa träningstips; hitta något du tycker är så roligt så att du längtar till träningen. Det ska inte vara något måste att gå och träna, det ska vara kul!!

Nu slocknar jag snart framför skärmen, har precis sagt hejdå till tjejerna som var här på Grey's premiär!

Ska ladda inför morgondagens jobb och träning!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0