Step-pepp!

Igår var jag ju som jag tidigare nämnt på ett stepmuskel-pass.
Det är ett kombinerat pass med stepup och styrketräning.
Man kör lite i intervaller. En stunds konditionsträning med koreografi och sen lite styrka mellan också varvar man hela passet igenom. Stegen är till största del bassteg så man kan lätt lära sig koreografin och sedan köra på allt vad man bara orkar :)
Passet igår gick riktigt bra och det var jätteroligt. Jag tog ut mig totalt så kändes grymt bra.

Funderar på att köra ett till steppass ikväll för jag är så peppad på det just nu.
Vi får se hur det blir. Måste först ta en promenad till min syster för att hämta hem min cykel som blev kvar där igår. Det blir en promenad på ca 50 min en väg så får hoppas att jag hinner iväg i tid så kanske jag hinner på stepen också!

Ha en härlig söndag i skidspåret eller vart ni nu befinner er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0