Spenatpaj

Som jag skrev igår så skulle jag göra paj idag.
Hade jag inte skrivit det i bloggen så hade det nog aldrig blivit av.
Blandannat därför denna blogg är så bra för mig, jag måste ju stå för det jag lovar :)

Paj blev det och god blev den:


Gör pajskalet, fräs pajfyllningen i olja. (Se recept i tidigare inlägg.)


Gör äggstanning och Vips in i ugnen.


Dinner is served!   Keso och tomater var mitt eget val och inget som stod i ingredienserna.
Mycket gott blev det. Det förutsätter att man gillar spenat, fetaost, oliver och lök.
Nästa gång ska jag dock dra ner lite på oliverna eftersom jag inte är ett jättestort fan men tycker det kan vara lite gott ibland. Gröna eller svarta kvittar. Ta det du har.


Nu är det dags för skönhetssömn och ladda inför jobb, plugg och DYNAMIC TRAINING imorgon!
Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0