Social träning

Nu ska ni få höra om denna måndag.
Jag vaknade upp med en enorm träningsvärk som smygit sig på mer och mer under dagen. det betyder alltså att den just nu är mycket mer än enorm. Kan knappt lyfta armen, kvällens träning har nog en bidragande orsak till detta tillstång jag befinner mig i nu :) Mina bröstmuskler skrek av smärta när det var dags för armhävningar på kvällens pass. (Måste nog köra mer pump, detta funkar ju inte.)

Jag hade väldigt tur idag, när jag skulle gå från jobbet såg jag att två sms dykt upp angående träning.
Josse ville att jag skulle följa på Core och Sandra ville träna typ vadsomhelst. Vi gick alltså på Core alla tre, tack tjejer för att ni drog med mig, var värt att stressa från jobbet och mycket trevligt med träningssällskap. Efter Coren gick jag och Sandra till gymmet för lite mer träning. Vi var dock båda väldigt omotiverade och hade inte setts på ett tag så det fanns endel att prata om. Kanske inte den mest effektiva träningen men absolut bra ändå. Vi körde biceps i maskin samt med hantlar. Lite axlar/rygg hann vi också med.
Kändes bara kul att umgås efter min supertråkiga helg med plugg och efter några dagar med enbart barn som sällskap. (Misstolka mig rätt, jag älskar barn.)

Hursomhelst så tycker jag träning är ett superbra sätt att umgås på. Man kan peppa varandra samtidigt som man hinner umgås och byta lite livstankar.

Imorgon blir det fokus på kondition istället för styrka, känner att mina muskler behöver vila nu efter två dagars styrketräning. Antingen så ska jag springa på löpband imorgon (minst 5 km har jag bestämt) eller gå på spinning55. Det beror lite på när jag är klar på ett möte som jag ska på.


En av dagens övningar var bicepscurl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0