Snorunge!

Jag är fortfarande en riktig snorunge och tyvärr vaknade jag idag med ganska rejält ont i halsen och huvudet. Min plan att vara frisk idag gick alltså inte som planerat. Känns dock liite liite bättre än igår. (Optimist javisst.)

Blir dock ingen träning idag. Ska på skolan (Iksu) och ha redskapsgymnastik. Vi ska förbereda inför att vi ska ta emot skolbarn som ska få göra våra redskapsbanor eller vad det nu blir. Ska ge mig ut på en promenad efter det men i övrigt blir det att vila och kurera.

Visst är det typiskt att man blir förkyld när man är så himla peppad på att träna?
Jag ska ju börja springa nu också har jag tänkt. Isen börjar smälta från vägarna och inbjuder till löpträning i det fina vädret. Får hoppas detta ger med sig snarast!

Några mirakelkurer för att komma ur förkylningen snabbt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0