Snöpromenad!

Nu ska jag bege mig ut i snöyran.
Jag ska till min syster som bor ca. 1 timmes promenad från mig.
Det får blir dagens "konditionsmotion".
Generellt så gillar jag inte promenader särskilt mycket men nu när jag har ett tydligt mål med min promenad så kan jag mycket lättare motivera mig. I lurarna har jag radio Rockklassiker.

Ska sova hos min syster inatt eftersom jag ska jobba nära hennes bostad imorgon.
Kan inte tänka mig en bättre start på veckan än att vakna upp med mina syskonbarn omkring mig. Det är energipåfyllning på hög nivå :)

Får se om jag bloggar något ikväll, måste försöka skriva klart en skoluppgift.

Ha en härlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0