Slutkörd

Stepdance var som vanligt riktigt riktigt roligt.
Tyvärr så är min förkylning seg och vägrar samarbeta.
Det resulterade i mer halsont och en helt slutkörd Ida under stepen.
Jag tycker ju absolut att man ska vara slutkörd efter ett träningspass, det är alltid mitt mål, men jag kände idag att jag inte var slutkörd på ett skönt sätt utan slutkörd pga. förkylningen.
Imorgon blir det vilodag från träningen. Ska sova länge, (om jag lyckas, har varit dåligt på den fronten) dricka the och bara ta det lugnt hela dagen. Vill ju sååå himla mycket på rockstep på lördag. Det bara måste gå!

Nu har jag kämpat mig vaken till kl 22, äntligen får jag sova :)

Godnatt! Håll tummarna för att förkylningen är puts väck imorgon så jag slipper tjata om den mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0