Plugghäst!

Jag hinner inte riktigt med träningen idag, ååååh inte bra!
Tog iaf en timmes promenad på förmiddagen, gick förbi Marie och hämtade en bok som jag ska roa mig med att läsa i helgen. Måste bli klar med en skoluppgift imorgon och denna bok är seeeeeeg.
Betyder tyvärr att träningen inte ligger på prioritetslista idag.
Det som återstår av min förkylning hurrar och tackar för lite vila men i övrigt så skriker min kropp efter träning. Men nu fick det bli såhär eftersom jag jobbar lite för mycket just nu för att hinna med skolan på vardagarna.

Kram på er och hoppas er helg är lite mer spännande än min plugghelg.
Slänger in något peppinlägg senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0