Påsken 2010, here I come!

Det kändes välbehövligt med en träningsfri dag.
Har blivit så himla tät i näsan på kvällarna och får huvudvärk.
Får se om jag tar det lugnt imorgon också.
Jag hoppas på att jag ska kunna ta någon joggingtur i helgen och även någon skidtur.
Imorgon åker jag alltså hem till Byske på påskledighet.
Det blir mycket familjemys och godsaker men självklart ska jag klämma in något träningspass här och var.
Eftersom min bror är ett riktigt träningsfreak så lär han dra ut mig på några galenskaper.
Jag hoppas bara jag slipper löpning i kyrkbacken, det är bland det värsta jag vet :)
Skidåkning på havet och promenader längs älven och stranden står dock högt upp på prioritetslistan.

Jag funderar kring att träna på IKSU imorgon innan jag åker.
Bara huvudvärken släpper och att jag känner piggare.
Ska försöka ta lite sovmorgon så får vi se!

Godnatt mina vänner!


Påsken -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0