Nystart!

Måndagar är bra dagar för att köra en nystart.
Jag tror och hoppas att min förkylning nu är träningsvänlig.
Imorgon är det mitt favoritpass alla kategorier, cykel70 så det ser jag mycket framemot.

Det är även dags för mig att ta ett litet sockerstopp. Nu har det varit mycket godsaker på sistone och jag är verkligen dålig på att äta riktig, bra mat om jag äter godis etc. Blir som att jag byter ut maten mot godiset och det är inte bra! Så därför ska jag nu i veckan vara duktig och äta ordentligt och inte äta sötsaker och liknande. Jag kör fram till påskhelgen iallafall så får vi se. Är ju bara två veckor men känns bra. Kan bli fortsatt efter påsk, det får vi se hur det känns.

Jag ska även ta tag i det här med morgonmotion. Även det för att det får mig att må bättre, hela dagen blir piggare om jag rört mig lite på morgonen, åtminstone några gånger per vecka.

Jag startar med en morgonpromenad imorgon så att jag sedan är redo för att ta tag i bombnedslaget som är i min lägenhet sen gårdagens festligheter.

Okeeej, nu kör vi! Go måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0