Let's dance!

Igår var jag och några kompisar på musikal.
Den var sååå bra, West side story.
Den innehöll många coola dansmoment.
Jag tycker dans är fascinerande.
De som dansar behärskar sin kropp på ett enligt mig onaturligt sätt :)
Jag skulle verkligen önska att dansa mer i mitt liv, det är ju så sjukt roligt samtidigt som att det är en grym träning. Jag hoppas,hoppas att jag ska vara pigg nog att gå på Stepdance imorgon.

För drygt ett år sedan så var vi ett gäng till Stockholm och såg Bounces föreställning Caution. De är så otroligt grymma och jag skulle så gärna vilja se deras sista föreställning som går i Stockholm i vår. Där snackar vi dansinspiration och talangfulla dansare och koreografer.



Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0