En övertalning till mig själv!

Nu har jag bestämt mig.
Jag är fortfarande ganska krasslig. Halsont och snorig, verkar inte ge sig även om det är mycket bättre än i början av veckan. Jag ska iallafall vila från träningen hela helgen för att vara helt frisk till veckan och kunna köra på som vanligt. Det här är ett ganska stort steg för mig, jag är en sådan som måste träna för att känna lugn och harmoni i livet. Jag blir fruktansvärt rastlös annars och har svårt att njuta av livet utan träning.
I helgen ska jag göra helt tvärtom. Inte träna och bara umgås och njuta med mina fina vänner som finns runtomkring mig. Ingen ångest ska närvara och jag ska känna att jag är värd att roa mig och äta gott även fast jag inte tränat. Det låter hur enkelt som helst och helt naturligt för många. För mig så kan det vara ganska svårt och något jag övar på hela tiden.

Imorgon är det min födelsedag och det ser jag framemot mycket, ska bara njuta och må gott, det förtjänar jag!!
Hejdå förkylningen, hej roliga helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0