Efterlysning NIKE shorts!

Har fortfarande ont i halsen och huvudet samt snorig.
Det blev alltså ingen träning idag heller. I vanliga fall skulle jag vara mycket rastlös vid det här laget men just nu har jag ingen ork till någonting. Blev helt slut bara av att bära fram några redskap idag på lektionen. Tur vi har en riktigt lugn skolvecka så jag hinner ta det lugnt och vila. Ska banne mig inte vara förkyld många dagar till.
Blir ju inga roliga träningsinlägg då ;)

Tänker iallafall åka ner på stan någon dag i veckan och spana in träningskläder.
Stadium har ju nyligen brunnit här i Umeå så jag hoppas de nyöppnar snart med en massa fräscha nya träningskläder. Jag är speciellt ute efter ett par snygga Nikeshorts som har figurerat på flera instruktörer på IKSU. Har dock inte hittat dem på internet, inte ens på Nikes hemsida så börjar känna att hoppet är ute.

Om någon som läser detta har något koll på dessa shorts från NIKE, har sett dem i lila, rosa och grönt. Lite längre modell. Kommentera gärna om ni har någon aning om vart man får tag på dessa.

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0