Brunkulla!

Spinningen gick bra även om jag inte är helt 100% frisk.
Gick nog så bra för att jag var så peppad.
Var ett nykomponerat pass, inte riktigt min musiksmak men helt ok.

Ikväll har jag sett slutspelshockey och skrikit och skrikit.
Dessvärre så blev inte min hals bättre av en massa skrik, men det var ju sååå spännande!

Sitter med en thekopp nu och ska sova strax.
Fick ett SUPERGOTT the av mina fina vänner i lördags.
Brunkulla heter det. Verkligen att rekommendera!
Har druckit massor med the idag.
GRÖNT SMAKSATT TE

Imorgon vet jag inte riktigt vad som väntar. Om vädret är fint kan det bli en långpromenad, förhoppningsvis med någon god väns sällskap! I övrigt siktar jag nog på Stepmuskel eller gymträning. Var längesen jag styrketränade nu.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0