Bodypump!

Okej gott folk!
Imorgon ska jag stiga upp och gå på Bodypump kl 10.00.
Då är jag pigg för plugg sedan.
Har inte testat den nya releasen så blir roligt att se hur det passet är.
Var väldigt längesen jag var på bodypump så vi får se hur mycket vikter jag orkar lasta på. Jag har en tendens att tro att jag klarar lika mycket som jag hade sist. Det brukar dock leda till en grym träningsvärk men det gillar vi :) 

Nu måste jag peppa igång och jag ska gå dit även om jag är dyngtrött imorgon, så är det bara!

http://www.lesmills.com/nordic/se/members/bodypump/latest-release.aspx

Kolla in länken ovan om ni vill få lite koll på den senaste releasen av Bodypump.
Det kunde inte ha varit en bättre pepplåt för mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0