Återhämtning

Spinningen idag gick kanon, tack vare en peppande Marie vid min sida.
Blev ett corepass innan, hade dock rejäl träningsvärk så blev lite sisådär med vissa övningar. Men bästa botemedlet mot träningsvärk är väl att träna bort den?! :)


När vi möttes upp jag och Marie utanför omklädningsrummen så kom vi gående med varsin banan. Skrattretande nog så hade Gainomax just ikväll en reklamkampanj i entrén. Ni har väl alla hört att bananas are for monkeys?
Vi haffade åt oss varsin Gainomax.
Jag vet dock inte riktigt vad jag tycker. Det är ju en god produkt och om man t.ex. elittränar eller styrketränar så behöver man ju få i sig mycket protein osv. Personligen så känns Gainomax alldeles för dyrt för att använda sig av efter varje träningspass.
Jag är dock lite dålig på att snabbt få i mig något efter träningen så en Gainomax vore ju ett bra alternativ att ha med i träningsväskan.
Min personliga åsikt är dock att en banan kan vara nog så bra. Inte samma proteininnehåll men det duger för mig och min typ av träning tills jag kommer hem och kan äta något mer rejält.

Ni vet väl att återhämtningen är lika viktig som själva träningspasset för att få ett maximalt resultat!

Vad tycker ni?
Klicka på bilden för förstoring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0