360 vs. IKSU

Goddag!
Söndag idag, det är en bra dag tycker jag.
Ibland nästan lite bättre än lördag, jag är mer produktiv på söndagar. Om jag inte varit ute och svirat på lördagkvällen förstås...

Idag ska jag iallafall in till Skellefteå och umgås med min kompis Cecilia.
Vi var båda sugna på träning så det passar ju utmärkt att vi umgås i träningslokalerna. Det är ett bra sätt att umgås om man inte hinner träffa så många vänner på veckodagarna då man oftast har fullt upp. Även om man tränar gruppträning så hinner man ju prata både innan och efter passet samt att det är roligare att gå och träna om man möter upp någon där.

Idag är det iallafall gym och spinning som står på schemat. Vad det blir för gymövningar har vi inte bestämt så vi får se. Ska kolla om 360 (Skellefteås nyaste träningscenter) håller samma mått som mitt älskade IKSU i Umeå. (För er som inte har koll på IKSU så kommer det info om det i något kommande inlägg.)

Nu har visst mamma maten på bordet. Köttbullar står på menyn. Grymt att vara hemma och bli uppassad för en gångs skull :)

Ha en härlig söndag så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0