Motivation + shopping = sant!

Ofta kan ett bra knep för att få inspiration till träning vara att köpa nya träningskläder. Ett annat knep som för mig fungerar bra och som jag gillar starkt är att köpa nya "vanliga" kläder.
Jag har under veckan gjort tre kap enligt min mening.
Två linnen och en klänning. Två av dem framhäver axlarna rätt rejält så det betyder att jag måste träna axlar nu och hålla dem i trim. Skitbra att ha dessa kläder som pepp eftersom jag vanligtvis inte gillar att träna axlar.
Bara att ta fram hantlarna och börja nöta!





Så nästa gång ni shoppar, skyll på att ni behöver träningsmotivation ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mk snygga kläder idos!

och ja, det måste ju vara därför jag har så många klänningar och ännu fler blir det får sydafrika :)

2010-06-04 @ 17:23:40
Postat av: marie

det första linnet är så fint, det är ett "ida-linne"..bra kap!

2010-06-04 @ 18:07:45
Postat av: Lisa

Riktigt fina hörru!! :)

2010-06-04 @ 20:51:01
URL: http://lisahunesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0